NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2021/2022 Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
Ecommerce Universe 2022

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Tomasz Grabiński

Tomasz Grabiński

Customer Success Specialist, Thulium

Od ponad 5 lat związany z szeroko pojętą obsługą klienta. Obecnie pełni rolę Specjalisty Customer Success w firmie THULIUM, posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi. Zaczytany w biografiach, fan przeróżnych nowinek technologicznych.

Michał Jaskólski

Michał Jaskólski

CPO/wiceprezes Grupy Morizon-Gratka, redaktor naczelny Żyjemy w przyszłości, Grupa Morizon-Gratka

Od 25 lat w internecie. Już w latach 90-tych zaangażowany w rozwój globalnego startupu SaaS (GetResponse.com). Pierwsze własne, komercyjne projekty zaczął rozwijać na początku lat dwutysięcznych. Budował też sklepy internetowe, marketplace'y i portale dla wielu znanych dziś marek.
Dwa razy przeszedł drogę od startupu z 0 klientów i użytkowników do głównego parkietu GPW. Pierwszy raz z porównywarką cen Nokaut.pl, gdzie był odpowiedzialny za produkt i technologię, dzięki której serwis w kilkanaście miesięcy od startu doszedł do poziomu 2 milionów użytkowników miesięcznie. Drugi raz z Morizon.pl - tam od 2015 pełni rolę VP of Product, a od 2021 - CPO. Większościowym inwestorem w Morizon.pl jest od 2020 roku Ringier Axel Springer Media AG.
Po godzinach prowadzi projekt Żyjemy w przyszłości, który obecnie jest dostępny jako fanpage na Facebooku, ale niedługo zadebiutuje również jako serwis internetowy w domenie wprzyszlosci.pl

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation), PWC Polska

Michał odpowiada w PwC m.in. za dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptację międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie.
W ramach PwC analizuje zachowania konsumentów i trendy rynkowe, które je kształtują. Łączy uzyskane informacje z rozległą wiedzą biznesową i najnowszą technologią, a następnie przedstawia rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność firm. Efekt tych działań to konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem - sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów.
Michał jest od około 25 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska i kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland.
Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Był dyrektorem ds. e-commerce m.in. w Dentsu Aegis Network/Hypermedia, dyrektorem zarządzającym iProspect, gdzie skupiał się na marketingu bezpośrednim, performance media i programmatic. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, producentów przemysłowych, logistyki czy elektroniki użytkowej jak również sektora finansowego, oil & gas i zdrowotnego.

Joanna Kwiatkowska

Joanna Kwiatkowska

Vice CEO, Head of e-Commerce, CTO & Co-founder, Kubota S.A.

10-letnie doświadczenie w branży IT, w szczególności w zakresie narzędzi e-Commerce oraz social media, systemów zarządzania dużymi zasobami danych oraz analityki danych. Od 2018 r. Co-founder, Head of Ecommerce & CTO w Kubota S.A. - kompleksowe zarządzanie kanałami sprzedaży online marki Kubota oraz zespołem e-Commerce, administracja IT, budżetowanie, planowanie i wdrażanie strategicznych planów rozwojowych. Od 2013 r. współautorka ponad 10 projektów R&D (informatycznych oraz filmowo-informatycznych) o wartości prawie 50 mln zł dofinansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Regionalnych Programów Operacyjnych; współuczestniczyła w projektach R&D (głównie z zakresu wytwarzania instalacji pilotażowych/demonstracyjnych) o wartości 40 mln zł.

Tomasz Michalczyk

Tomasz Michalczyk

Product Manager, edrone AVA

Od kiedy tylko pamięta, fascynowała go innowacja, dlatego bardzo szybko wsiąkł w świat najnowszych technologii, z czego najbardziej przypadły mu do gustu te związane z eCommerce. W edrone pełni funkcję Product Managera, zgodnie z wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Uważa, że na większość świetnych pomysłów (nie tylko) biznesowych wpadamy podczas wykonywania prostych, codziennych czynności i w trakcie realizacji swoich pasji. Między innymi dlatego udziela się w bieszczadzkim GOPR, jako pasjonat gór i wszelkich aktywności z nimi związanych. Fan Formuły 1 oraz wokalista rockowy.

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

Co-Managing Director, Bluerank / Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej

Od ponad 20 lat związany z branżą internetową. Współwłaściciel Bluerank, odpowiedzialny za obszar explore: partnerstwa, ekspansję zagraniczną firmy oraz przedsięwzięcia w obszarze e-commerce. Przewodniczący Rady w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Pionier badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Inicjator powstania międzynarodowych porozumień agencji digital marketingu. Promotor działań charytatywnych Bluerank. Według Dziennika Łódzkiego – jeden z najlepszych menedżerów 2017 r. Ultramaratończyk, fan hard rocka i psów rasy labrador retriever.

Bartek Pucek

Bartek Pucek

Anioł Biznesu, pucek.com

Anioł biznesu, autor pucek.com - autor newslettera łączącego biznes z technologią. Strategy & Operations Manager w IKEA. Ukończył między innymi executive education na Stanford Graduate School of Business w zakresie Strategic Management.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz Tomczyk

Tomasz Tomczyk

Strategic Marketing Automation Consultant, SALESmanago

Na co dzień lider zespołu, odpowiedzialny za optymalizację procesów marketingowych w narzędziu SALESmanago u ponad 700 polskich klientów korzystających z marketing automation w przeróżnych branżach. Posiada duże doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem oraz planowaniu strategii marketingowej wykorzystującej procesy automatyzacji.

Alexander Winter

Alexander Winter

Commercial Lead - Expansion Markets, Sellpy

In charge of Sellpy's international expansion, Alexander is driving the Swedish recommerce company's growth in new markets. Having launched in Poland at the beginning of February, Polish consumers now have the opportunity to make even more sustainable shopping choices.